DESPEDIDA NEUS

BON DIA ESTIMATS !

Comença l’estiu i les vacances, el temps d’anar a la platja o a la piscina, temps per descansar i de passar molt de temps amb la família i amics.
Però també arriba el final, és l’hora de dir adéu... S’acaba el curs i amb ell el temps que he pogut compartir amb vosaltres d’una manera tan especial. Per això aprofito per donar-vos les gràcies a tots i cadascun de vosaltres.
Gràcies pels vostres somriures, per les abraçades i per les paraules boniques, en definitiva per la vostra estima sincera.
Gràcies per haver-me fet un lloc en els vostres corets i haver-me deixat compartir amb vosaltres treball i diversió, alegries i tristeses, els dies bons i els no tan bons. Però sobretot, gràcies perquè amb vosaltres he aprés a ser millor mestra i créixer com a persona. Per tot això i altres coses que segurament em deix, 
MIL GRÀCIES.

També aprofito per demanar-vos perdó per les vegades que no he sabut acompanyar-vos com cal, per les vegades que no he estat a l’alçada, per les vegades en que m’he equivocat, però que gràcies a les equivocacions i errades m’han ajudat a créixer, a aprendre i a millorar.

Ja sabeu que cada un i cada una de vosaltres, teniu un lloc destacat en el meu cor i per això desitjo que feu realitat els vostres somnis, que lluiteu amb fortalesa les contrarietats i sobretot que sigueu persones immensament felices.

Se m’acaba el temps i les paraules... 
Ha estat un gran plaer compartir aquesta escola amb tots vosaltres per això me’n vaig  c o n t e n t a  i emocionada i sobretot agraïda.

Amb tot el meu cor,


Neus Gost

BON ESTIU CORETS

Comentaris

Joan Pol ha dit…
Bon estiu per a tu tambe Neus.
Gràcies per tot i un beso molt fort.
JOAN POL.
Martina ha dit…
Hola! Miquel balles molt bé. Sa mamá diu que pareixes en John Travolta a "Fiebre de sábado noche".
Neus moltes gràcies per tot! Un beso molt gros!
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia!!!!!!Som na Neus que te vagi be molts de besos😘😘😘😘😘😘 adeu!!!!!!!
Anònim ha dit…
Hola Neus, me fa pena que t'envagis, sempre estaras en es meu cor, besos
TELMA ha dit…
Hola Neus! Som na Telma, moltes gracies a tu i molta sort. Que pasis molt bon estiu! Una abraçada forta
Anònim ha dit…
Hola Neus soc na Elisa
Moltes gracies per tot
Una abraçada molt fort 💕

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS