TASCA DIJOUS


Bon dia, primer de tot vull felicitar-vos ja que avui és Sant Jordi i a l'escola celebram sempre aquest dia amb algún conte, o alguna activitat interesant però que aquest any no podem fer. Jo vos deix aquesta cançó que m'ha agradat molt i esper que voltros l'escolteu antes de possar-vos a fer feina. Abaix veureu la proposta que vos feim per celebrar Sant Jordi d'una altra manera. Esper que hi entreu.



Aquí teniu la tasca d'avui:



 Llegir 15 minutets.

Després també hem de jugar 10 minutets amb l'aplicació d'English.

Una de les tasques que teniu és fer UNA d'aquestes manualitats i enviar-me una foto quan la tengueu acabada, després farem un vídeo de recopilació amb totes les fotos que m'hagueu enviat.




https://mail.google.com/mail/u/1/#inbox/FMfcgxwHMsVGTwrGJJkbLLHqZRGjkLCS?projector=1


I finalment, haureu de fer amb els vostres pares aquest càlcul mental, mínim heu de fer 10 sumes i 10 restes. Els vostres pares vos aniran demanat i vosaltres heu de pensar i contestar, no ho heu d'escriure. Si vos costa una mica podeu utilitzar els dits. Ànims!!






Sant Jordi: Avui al facebook de la biblioteca hi ha un conta-contes, a les 18.00h amb na Marga Roig, "La llegenda de Sant Jordi", i una de les tasques també serà conectar-vos per escoltar-la, segur que vos agrada molt.

També amb la manualitat que heu fet podeu:

S'acosta sant Jordi, malgrat que aquest any ho visquem de manera diferent a la qual estem acostumats proposem que grans, mitjans i petits dibuixin una rosa sobre qualsevol material: paper, cartó, roba, fusta, el que tinguem a casa. Les podem anar pintant als balcons, finestres i portes acompanyant els nostres arcs de Sant Martí plens d'esperança. Un virus no ens pot deixar sense la nostra rosa de Sant Jordi!🌈🌹

I si a més, teniu moltes ganes de fer feina, i vos agrada molt escriure, també ens han preparat aquest concurs:



L'enllaç de la tutoria 15.30 a 16.30 és el següent: https://meet.google.com/wea-djxf-kys


Comentaris

Jaume O. ha dit…
Hola Miquel, som en Jaume O. m'ha agradat molt sa cançó. Ara faré ses sumes i restes. Un abraçada.
Anònim ha dit…
Miquel quin material hem de comprar
Anònim ha dit…
Hola Miquel
He fet calcul mental i Inglés
I tambe el dibuix de musicA
HORABAIXA fere lectura i el drac de manualitat.
Soc Na Elisa
Beso per tots
Anònim ha dit…
Hola soc en Pere Efet les sumas de calcu mental i e fet el drac.I sa canço m'ha agradat moltisim. (no aturam d'escoltar-la...)
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia!!!!Miquel som na Neus avui he acabat un llibre nomes me falta lo des calcul mental i he d'acabar sa manualitat. Adeu Miquel fins dema!!!
Telma ha dit…
Hola soc na Telma ma agradat molt la canso i es video de San Jordi. E llegit e fet inglés i el càlcul després faré la manualitat
Unknown ha dit…
HOLA MIQUEL SOC EN JOSEP INGLES M'ANCANTA MES TART FARE SA MANUALITAT.ADEU.
Anònim ha dit…
Hola soc en Baltasar avui lo que m'ha agradat mes es la manualitat i lo que m'ha anat millor es el joc de engles 😊👓
Anònim ha dit…
Hola som en Sergi, e fet el drac les sumes i restes de calcul mental. M'agrada molt fer l'engles. Adeu fins dema
Anònim ha dit…
Hola Miquel, perdo no ménrecordava de dir com havia anat avui. Ses manualitats molt be, es calcul mental, no massa be, ses mes facils si, i ses restes no massa be. He llegit i he fet ingles. Sa canço molt guapa-fins dema
Miquel ha dit…
Hola, veig que a tots vos ha agradat molt la cançó! que bé!! També la feina que m'enviau i les manualitats m'agraden molt. M'encanta veure lo bé que ho feis tots i totes! Estic molt content de voltros. Una aferrada
Anònim ha dit…
Hola Miquel! Som na Mariam. He escoltat la cançó i m'ha agradat molt. Avui també he fet sumes orals. No sé com enviar fotos dels deures que faig escrits, m'ho pots explicar? Gràcies!

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS