TASCA DILLUNS





Bon dia nins i nines, ja tornam ser aquí i esper que amb molta energia i ganes de seguir aprenguent. Nosaltres seguirem igual que les darreres setmanes. Cada dia vos escriuré la feina aquí i l'haureu d'anar fent. Hi haurà algunes tasques que m'haureu d'anar enviant, però això no vol dir que les que no s'hagin d'enviar no s'han de fer. Les heu de fer totes, perquè sinó el dia que vos digui que n'heu de enviar una i no l'heu practicada amb les tasques d'abans no la sabreu fer.


Vos deix la feina que farem avui:

-Llegir 15 minutets un llibre que tengueu començat o un de nou que podeu començar avui.

-També heu de fer aquesta escritura lliure que m'haureu de enviar i és en CATALÀ.

http://www.mediafire.com/file/eeivfeg4j05jdxq/produccio%25CC%2581_catala%25CC%2580_20-04.pdf/file

-I finalment haureu de fer la pàgina 9 del quadernet de matemàtiques que teniu al següent enllaç. Guardau el quadernet ja que farem més feines que apareixen.

http://www.mediafire.com/file/ey5kg4ei3xipcp0/Cuadernillo_Numeraci%25C3%25B3n_PRIMERO.pdf/file

També tornarem a començar amb les tutories que seran cada setmana:

DILLUNS I DIMECRES DE 9.30 A 11. (Començarem dimecres)
DIJOUS DE 15.30 A 16.30

Trobareu l'enllaç cada dia que n'hi hagi al blog. Les tutories són per resoldre dubtes i fer preguntes que puguin sorgir.

Molts d'ànims a tots.

Comentaris

Anònim ha dit…
Bon día Miquel
Soc na Elisa
Ja te enviat la Escritura lliure
He fet la mitad de mates i horabaixa fare el resta i llegir.
Un abraçada
Telma ha dit…
Hola soc na Telma, i ja e fet tots els deures i Man anat molt bé
Fins aviat
Anònim ha dit…
Hola soc en Baltasar avui lo que m'ha agradat mes es la escritura lliure .😊😱😩😱💣💣
Miquel ha dit…
hola a tots 3!! Estic molt content que m'hagueu escrit! Durant el dia vos aniré corregint la feina i vos ho enviaré! Vos enyor molt!! Ànims
Anònim ha dit…
Hola miquel soy yijie ya lo termino de hoy
Josep ha dit…
HOLA MIQUEL SOC EN JOSEP

ESCRIPTURA MA ENAT BÉ TOT MA ENAT BÉ
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia Miquel! Som na Neus. He acabat tota la feina. Ara t'enviarem l'escriptura lliure.
Aquestes vacances he llegit molt. També he jugat a la plataforma de Supertics-Leobien...que sa mamà me va donar una contrasenya, puc fer lectura, mates i anglès.
T'anyor molt.
Adeu i fins demà.
Anònim ha dit…
HOLA MIQUEL, SOM NA MARGALIDA,HE ACABAT SES FEINETES, HAN ANAT MOLT BE. FINS DEMA
Anònim ha dit…
Hola soc en Pere. Ses matematicas m'ha anat molt be. Sa escritura lliura m'ha costat pensar que escriure. Es llibre de lectura es diu el conta de Oriol pelacanyes.
Joan Pol ha dit…
Hola Miquel. Som en Joan. Jo ara faré sa tasqueta de matemàtiques. La lectura m'ha anat molt bé avui, perquè la he pogut fer amb sa meva padrineta. Vos anyor molt a tot/es .
Unknown ha dit…
Hola som en Sergi avui les feinetes m'han anat be, les matematiques super be, les e fetes tot sol,jo tambe vos anyor a tots😘😘😘😘
Miquel ha dit…
Hola, veig que tots feis moooolta feina i que vos va molt bé ja!!! Estic molt content, vos enyor molt!!!
Hola soc en Baltasar avui lo que m'ha agradat mes son las mates vos anyor molt sobre tot en miquel 👍 👍 👍 👍 ☺😊

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS