TASCA DILLUNS






Hola nins i nines, com heu passat el cap de setmana? Heu anat a fer una volteta? Esper que hagueu anat molt alerta i que ho hagueu passat súper bé!! Heu de seguir sent igual de responsables com fins ara.

Aquí vos deix la feina d'avui:

-Lectura 15 minutets.

-Aplicació d'English 10 minutets.

-Escritura lliure CASTELLANO.

https://drive.google.com/open?id=1fowqC6S-gXoX9cuEe5Lu05bq8eVFeF4x

-Mirar aquesta dos vídeos de CIÈNCIES.





-Fer pàgina 96 del llibre de MATEMÀTIQUES.

Són tasques molt curtetes, esper que vos agradin. Avui m'heu d'enviar una foto de l'escritura lliure i de la pàgina de matemàtiques. Teniu les explicacions al vídeo.

Aquí trobareu l'enllaç per la tutoria d'avui. Molts d'ànims!!

https://meet.google.com/cim-tecr-epp

Comentaris

Telma ha dit…
Hola soc na Telma ho he fet tot menos ingles que ho faré després tot ma anat molt bé i el vídeo de ses flors ma agradat molt. Adeu
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia !!Miquel som na Neus lo de ciencies m'ha agredat molt ja he fet sa escritura lliure adeu Miquel fins dema!!!!
Unknown ha dit…
HOLA MIQUEL SOC EN JOSEP S'HORABAIXA PINTARE ESCRITURA LLIURE TOT MA ANAT BÉ.
Unknown ha dit…
Hola som en Sergi, ja o e fet tot, be em falta llegir que o fare mes tard, adeu fins dema
Martina ha dit…
Hola MIQUEL ses feines man anat molt be. Un beso per tots
Anònim ha dit…
Hola soc en Pere. He fet totes ies feinetes. I es videos m'han agradat.
Hola soc en Baltasar avui lo que m´ha anat millor es la escriptura lliure :)
Anònim ha dit…
Hola soc na Elisa i ma anat molt be tot 👍
Fins dema
Anònim ha dit…
HolaMiquel,

Ses feinetes han anat be, ABN, i escritura lliure tambe, he llegit, i he fet angles, es videos son molt guapos. fins dema
Miquel ha dit…
Molt bé a tots i a totes! Estau escrivint moltmolt bé i les matemàtiques estan perfectes, Estic molt molt content. He vist el vídeo que m'heu fet i m'ha encantat. Vos enyor molt!!!!!!

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS