TASQUES DIMECRES 8





Bon dia, avui vos envii les tasques per aquestes vacances. Esper que desconecteu molt i tornem amb més força el tercer trimestre. I també esper que ens poguem veure MOOOOOOLT AVIAT!!! VOS ENYOR MOOLT!!

Aquí vos deix dues sorpreses que hem fet els mestres per tots voltros. Esperam que vos agradin molt aquests vídeos i que ens deixeu algún comentari.






Les tasques per aquestes vacances són:

Durant aquestes vacances haureu de llegir un poquet, perquè és molt important. No ens costa massa llegir 15 minutets cada dia. Així que no vos atureu.

En Joan Toni també m'ha dit que heu de seguir practicant la punteria amb els materials que heu fet durant aquestes setmanes,

I sa Teacher m'ha deixat aquest conte amb Anglés perquè el pogueu mirar i que segur que vos agradarà molt.



Passau molt bones vacances i cuidau a la vostra família. Molts d'ànims a tots i a totes!!!!!!!!

Aquí hi ha l'enllaç per la tutoria si voleu comentar-me alguna cosa de les notes:


https://meet.google.com/vst-jzci-cxm

Comentaris

Vist ha dit…
Hola, som en Jaume O. els vidios man encantat moltisim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
una abrasada a tots.
Unknown ha dit…
Bon dia Miquel ja efet es deures nomes me falta llegir es videos man agradat molt
Que pasis unas bonas festes
Adeu.
Unknown ha dit…
Som en Carlos, me havia olvidat de dirho
Anònim ha dit…
Hola soc en Pere. Es videos m'han agradat molt. Bonas festas a tots.
TELMA ha dit…
Hola soc na Telma, man agradat molt els videos son molt molt guapos. Grasis
Josep ha dit…
HOLA MIQUEL SOC EN JOSEP ES VÍDEO MAN EGRADAT MOLT.
Anònim ha dit…
Hola Miquel som n'Elisa
M han agradat molt los videos.
Gracies per tot
Un beso molt gros per tothom
Anònim ha dit…
HOLA SOM NA MARGALIDA. ELS VIDEOS M'HAN AGRADAT MOLTISIM, VEURE ELS MEUS AMICS I MESTRES. VOS ANNNNYYYYYYOOOORRRR MOLT. BONES FESTES FINS AVIAT
XISCO ha dit…
Hola Miquel are em vist es videos man agradat molt.Vos anyor molt.Bones vacansas.
Anònim ha dit…
hola miquel som n lamia els videos m'han encantat.bones vacances adeu
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia!!!!Miquel som na Neus he acabat tota la feina i els vidios m'han agradat molt. adeu Miquel fins dia 20 es zero no ma nat be.
Martina ha dit…
Hola! Ja he fet ses feinetes. Es videos m'han encantat. Moltes gracies i bones festes a tots!

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS