TASCA DIMARTS



Bon dia! Com va anar la feina d'ahir? Aquí baix vos deix el que heu de fer avui. Recordau que m'heu de seguir escrivint al blog com ja feiem.

-Llegir 15 minuts.

-Fer el dictat que teniu a continuació. Enviar-me una foto de com l'heu fet i vos ho tornaré corregit.




-Treballar les matemàtiques fent aquesta fotocòpia de sumes i restes.

http://www.mediafire.com/view/g0ijfic7xq9ys7p/Image%20(5)-1.jpg

Vos enviaré un wassap avui, ambla informació d'English!
Aquí trobau una explicació: https://www.loom.com/share/562898da25bf473a9f970b9ee45d799b



Molts d'ànims a tots!!





Comentaris

Mònica Fullana ha dit…
Bon dia!!!Miquel som na Neus ja he hacabat tota la fena tenc 2 llibres començats ara fare es dictat. He fet es mates molt rapit i lo de supertics m'ha anat moltbe. Adeu Miquel fins dema!!!
Telma ha dit…
Hola Miquel sóc na Telma ja o he fet tot menos ingles el dictat ma anat molt bé. Adeu
Josep ha dit…
HOLA MIQUEL SOC EN JOSEP ES DICTADO MA TOT MA ANAT SUPER BÉ.
Anònim ha dit…
Hola Miquel, som n’Angel i el dictat m’anat molt bé! M’agrada fer dictats sorpresa.
Anònim ha dit…
hola soc en Baltasar avui lo que m´ha anat millor es el dictat .vos anyor molt.
Anònim ha dit…
hola Miquel, es dictat no ma anat be. Matematiques molt be. Lode ingles ma agradat molt. me falta llegir. Fins dema
Anònim ha dit…
HOLA SOC EN CARLOS JA E FET ES DEURES. ES JOC DE INGLES M´HA AGRADAT MOLT NOMES ME FALTA
LLETGIR , PERO ARA HI VAIG.
FINS DEMA.
Martina ha dit…
Hola Miquel ses matematiques m'han anat molt be i s'ingles m'ha anat tambe molt be una abrasada per tots.
Unknown ha dit…
Hola som en Sergi, es dictat no m'ha anat gaire be, es matematiques molt be, llegir tambe be, m'ha falta ingles. Fins dema

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS