TASCA DILLUNS 6








Hola! Com heu passat el cap de setmana? Esper que molt bé! aquí vos deix la tasca d'avui.

Com ja sabeu, heu de llegir 15 minutets del llibre que teniu començat o d'algún que tengueu a casa.

Per continuar, mirant aquest vídeo, sereu capaços de posar nom als planetes i pintar-los? Després teniu una fotocòpia que haureu de completar.


http://www.mediafire.com/view/ebkudplr94ppq1j/planetes.jpg


I finalmente, en castellano tendréis que hacer la escritura libre que tenéis a continuación.

http://www.mediafire.com/file/9jf9nw0d3k6q8le/escritura_libre.docx/file

Molts d'ànims a tots i a totes.

Comentaris

Anònim ha dit…
Hola soc en Pere. Sa escritura lliura m'ha anat molt be.Es video des planetes m'ha agradat molt. Avui estic molt content perque m'ha caigut una dent i ha vengut es ratoli Perez per primera vegada!!!
Unknown ha dit…
Hola som en Carlos es deures man agradat molt lo que ma agradat mes ha estat lo de
ciencis. Nomes me falta llegir fins demà!!!!!
Anònim ha dit…
Hola som en Jaume O. He fet tots els deures. una aferrada.
Telma ha dit…
Hola som na Telma, he fet totes les finetes m'agradat molt la escritura lliure també he llegit i he fet els planetes. Adeu
Anònim ha dit…
Hola som n'Elisa.
Ja he fet tot. M agrada molt les planetes. Solo me falte llegir por la tarde.
Fins dema

Anònim ha dit…
Hola miquel soy yijie ya lo termino
Hola soc en Baltasar. Avui lo que m'ha anat millor es l'ascritura lliure . He apres molt del video . Adeu .
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia!!!Miquel som na Neus he acabat tota la feina lo que mes ma costat es ciencies adeu Miquel fins dema!!!
Unknown ha dit…
Hola som en Sergi, ja e acabat les feinetes, domes em queda llegir, ma anat be, adeu fins dema
Miquel ha dit…
Hola a tots i a totes. Molt content de que comenteu i em digueu lo que vos agrada més i lo que vos va millor i pitjor. Vos enyor molt!!! Fins aviat!!
Anònim ha dit…
Miquel ja he fet tots els deures d'avui
Anònim ha dit…
Hola, som na Margalida, lo des planetes m¡ha agradat molt, he mirat es video moltes vegades perque me cosyava, s¡escritura lliure tambe be, i he llegit.
Fins dema

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS