TASCA DIMARTS




Bon dia, que tal? Tots estéis bé a casa? Avui abans de res, voldria demanar-vos que apunteu a la vostra agenda que dijous a les 19h ens connectarem tots per xerrar una mica vorer-mos. Ja que fa una bona temporada que jo vos vaig vegent però que és més difícil coincidir tots junts. Pos a les 19.00h perquè és l'hora que els pares i mares segurament ja han acabat la feina i vos poden ajudar. Crec que és molt millor que posar-ho a les 10h del matí. Però si la majoria pot a una altra hora, a jo em va bé.
Per tant, dijous no hi haurà tutoria a les 15.30 i ens veurem tots a les 19h.

Per altra banda, aquí vos deix la tasca d'avui:

-Llegir 15 minutets.

-Practicar amb l'aplicació d'English.

-Dictado.




A tener en cuenta:





-Fer les sumes i restes que teniu aquí baix. Però aquesta vegada les haureu de fer de manera diferent. Mirau el vídeo que ho explic.




Molts d'ànims a tots i recordau que quan sortigueu a fora, no ens podem acostar a les altres famílies, tot i que en tenguem moltes ganes i rentau-vos bé les mans ABANS i DESPRÉS de sortir de casa!!!


Comentaris

Anònim ha dit…
Hola soc na Elisa i tenc un
Llbre de grans i me va molt be
He fet dictat i lectura
HORABAIXA fare mates
Adeu Miquel gracies
Mònica Fullana ha dit…
Bon dia !!!!Miquel som na Neus he acabat tota la feina adeu Miquel fins dema!!!
Unknown ha dit…
Hola som en Sergi, ja e fet0 les feines, nomes ma queda fer engles, adeu fins dema
Anònim ha dit…
Hola soc en Baltasar avui lo que m'ha anat millor son les mates .Vos anyor molt sobre tot en miquel ☺☺����������������
Anònim ha dit…
Hola Miquel, som na Margalida, he corregit ses faltes des dictat i escritura lliure, he llegit, he fet angles i de matematiques, tres problemas, dema el acabare. Fins dema
Miquel ha dit…
Hola nins!! Com esteis, com diu en Baltasar, jo també VOS ENYOR MOLT!!!! Pareix que ens començam a curar i tot anirà molt bé!!!

Entrades populars d'aquest blog

TASCA PER DIMECRES

TASCA DIJOUS

TASCA DIJOUS